【笑點無處不在】《South Park The Fractured But Whole》出 Cheat 小心比人鬧!

Ubisoft 10月17日推出嘅《South Park The Fractured But Whole》(中文暫譯《衰仔樂園:浣熊俠聯盟》)真係好玩到不得了,步步係驚喜,處處係笑點,就算本身唔係《South Park》Fans 都絕對會玩得好開心!

 

Review 文我地就遲兩日再出(未打爆吖),不過遊戲入面真係有唔少 Hidden Jokes!即係咁,遊戲部份入口需要輸入密碼 Unlock,外國網友 Shelby Doyle‏ 唔知是咪睇咗 South Park 好多年,明明故事叫你去搵出 Password 係咩,但係佢一望個鎖就估到個 Password 係「F*ck you mom」……

 

嗱,「F*ck You Mom」呢個 Password 係啱架!但係,因為網友唔係「搵」個 Password 出黎,而係「諗」出黎;結果,佢輸入 Password 之後……

工作人員突然彈出黎鬧呀 LOL!!!!

不負責任翻譯:「你家下到底想玩呢個 Game,定你只係想出 Cheat 嘅衰人呀?頂你!」

 

結果網友明明估中咗 Password,但係都開唔到道門……咁即係話,如果呢個 Game 玩二周目時,就算記得啲 Password,都唔可以就咁輸入啦?好惡啊 www

網友上傳短片喺呢度:

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章