【東方Project】Switch《不思議の幻想郷TOD》& PS4《舞華蒼魔鏡》即將發售!

 

繼之前介紹過《東方紅舞闘V 登錄 Switch》之後,東方 Project 另外兩個作品剛剛亦宣佈會加入家用機市場了!以東方系列角色和世界觀為主題的 RPG 歷險遊戲《不思議の幻想郷TOD -RELOADED-》將於 2017.12.21 登錄 Switch 平台。

圓碌碌人設走萌萌風格

包含靈夢 BB 在內,「東方紅魔郷」以後出場嘅角色,都會全部喺遊戲《幻想鄉》中出現,登場角色約有 120 位,絕對係一口氣了解認識哂「東方 Project」世界觀嘅好機會(笑)

當然唔少得大量角色互動 Event

 

 

至於另一作品《舞華蒼魔鏡》則係我個人認為非常值得入手嘅作品,「東方 Project」其中一個聞名嘅製作,就係佢絢麗得黎又高難度嘅彈幕 Game!對於好少用 PC 打機嘅朋友黎講相信係好消息?因為《舞華蒼魔鏡》即將於 2018.01.25 登錄 PS4!(不過要入手就可能要用日版 PS Store 啦~)

PS4 版本追加咗更多場景、Event 同埋更多語音對應,就算玩過 PC 版嘅朋友都有入手的價值。

頭暈啦 orz

 

 

目前消息係兩款遊戲只有數位版,價格未公佈;有興趣嘅朋友記得入定錢落 Nintendo E-Shop 同埋 PSN Account 啦!