《Monster Hunter:World》最易襯衫麒麟裝任務出現條件公開!

根據非官方統計,歷代最多人覺得襯衫最易既就係麒麟裝,黎到《Monster Hunter:World》依然會有麒麟裝,不過出現條件就比較麻煩,以下我地為大家介紹點先會出現幻獸麒麟任務!

 

首先完成主線任務「3★橫衝直撞的狂徒們」

然後同知性的生物學者對話

就會出現自由任務「2★捕獲:搔鳥的生態調查」

完成後再同知性的生物學者對話,就會出現自由任務「3★捕獲:土砂龍的生態調查」

之後就要完成主線任務「4★飛吧,浮空龍!」

完成主任之後再同知性的生物學者對話,就會出現自由任務「4★捕獲:浮空龍的生態調查」

打浮空龍帶閃光彈會比較輕鬆

捉完浮空龍之後又到返主線任務「5★深入谷底」,完成佢

 

完成主任之後同知性的生物學者對話,就會出現自由任務「5★捕獲:慘爪龍的生態調查」

打慘爪龍要小心裂傷狀態,記得帶星辰肉乾

完成任務返黎之後就同性急的生物學者對話,就會出現麒麟任務!

 

不過以上既流程出現既只係下位既麒麟任務,雖然套裝靚靚但係效果就差咁啲,咁上位麒麟任務又點解鎖呢?

其實好簡單,只要遊戲進度去到可以進行上位探索階段,然後探索上位陸珊瑚台地,主要係 8、12、13 、15 呢幾區來回搜索「古老帶電的體毛」痕跡,大約來回三次左右就會儲夠分,同性急的生物學者對話就會出現!

認住呢條毛!

記得著防雷裝,唔係好易比人秒

回帶相關連結:

【四十秒搞掂】《Monster Hunter:World》極速刷錢圖文攻略

《Monster Hunter:World》全營地位置公開!

《Monster Hunter:World》最易襯衫麒麟裝任務出現條件公開!

《Monster Hunter:World》多人連線教學

《Monster Hunter:World》全14種武器簡單介紹及出招表

《Monster Hunter:World》官方活動任務時間表

《Monster Hunter:World》PS4 vs PS4 Pro 畫面表現及流暢度比較!

 

滅盡殺手

重度魔物獵人中毒者,歷代遊玩時間破億分鐘!

追蹤

更多文章