【暴雪特約】爐石趣味卡牌介紹(九) 火球法

法師相信係爐石戰記入面最多人一開始練既職業,皆因法師既基本牌都比較實用,有好多一開始就存在既基本包牌到今時今日都仲係最佳選擇,而今日所介紹既呢一套火球法,亦都用左唔少既基本包牌,所謂既火球法就同大家熟悉既任務法一樣,係靠大法師無限火球Combo去贏取勝利既,但係就換湯唔換藥,雖然最終手段一樣,但係我地唔玩任務,一樣可以做到大法師無限火球呢一個一回殺Combo。

 

牌組運作基礎

起手有法力龍鰻必留,秘法學家同埋派洛斯都係唔錯既起手。前期主要係防速攻型牌組,所以如果對面係睇起來似打快速既職業,最好留末日預言者來防止被迅殺。而中期抽到幻象分體時就可以開始複製手上既巫士的學徒,當手上有兩張用幻象分體複製出來既巫士的學徒時,就可以打出地脈操縱者去令到巫士的學徒變成0費,咁一回殺Combo既零件就準備好啦。

一回殺Combo:打出手上既安東尼達斯,打出手上既兩張0費巫士的學徒,再打出手上既巫士的學徒同熔火鏡像,或者打出兩張熔火鏡像。

 

牌組介紹

單卡分析

新版加入既法師專屬手下,就係因為有佢,所以我地終於可以唔需要再靠任務去完成無限火球呢個一回殺Combo,佢係呢副版組入面既作用就係用來將用幻象分體複製出來既巫士的學徒變成0費,從而達成一回殺Combo既可能。而其實呢一張牌既作用並唔單單係可以咁樣配合,可以同佢配合既牌其實仲有唔少,但由於同呢副牌組無關,所以如果有機會再提及既時候會再講。

幻象分體係冰封王座版本時加入既法術牌,佢既作用係用來複製手上消耗費用最低既手下,亦都係呢一副火球法既核心所在,要注意既係如果你手上既全部手下都相同費用既話就會變成隨機複製,所以係用呢張牌之前,要確保除左巫士的學徒之外無其他低費手下。

經典中既經期,第一張既法師傳說手下,亦係由開始到宜家以來最實用既法師傳說手下,火球法之所以叫火球去都係因為佢,只要佢存在係場上既時候,每出一張法術,我地就可以免費得得一張火球術,而火球術係4費法術,所以只要場上有4張巫士的學徒去降低火球術既費用,就可以完成到無限火球一回殺Combo。

新版本所加入既法師專屬傳說武器,強大既效果令到每一個回合結束時都可以抽三張牌,大大加快左法師既抽牌速度,令到核心牌可以快速上手,不過由於有佢既時候抽牌速度太快,所以如果選擇用呢張武器既話,一般都唔會放高費用既牌係牌組入面。

 

小編閒談

火球法一直以來都有一個強大既地方就係難以提防,唯一怕既就係關鍵牌被爆牌落墓,咁就真係神仙難救,雖然火球術現起上來好似有啲自閉,但係當你完成到個Combo既時候又真係幾爽架,所以大家不妨一齊來做下自閉仔。