【暴雪特約】爐石天梯卡牌介紹(七) 進化薩

今次要同大家分享既係進化薩,進化薩係上一個版本既天梯可算係一個強勢既存在,而且分支都有唔少,亦曾經係比賽場上既大放異彩,但隨住新版本加入更加唔同既強勢新牌登場,會發動薩滿好似突然間消失左咁,係因為新版本入面所增加既卡似乎同進化薩唔係咁配合到,而各種新組牌強勢登場之下,就令到薩滿相形見拙,但係咁唔代表薩滿就完全無得打,其實薩滿係呢個版本都仲可以同其他天梯強勢牌組一爭高下。

 

牌組運作基礎

進化薩化既核心就係不定利用一拖一既組合去進行場面優化,基本上大部分既牌都係可以令到場上再多一隻手下,咁做既目的好明顯就係為左最大化咁利用到進化,起手有螢火同原魚圖騰係最好,如果對面係快攻熱門職業如聖騎,盜賊,獵人等,就最好留大旋渦傳送門係手以便應付快攻既鋪場,總而言之,進化薩核心就係需要不斷咁鋪場,然後用進化直接令到對手必需使用大量解場牌去解救,所以對於如何掌握場面優勢要有一定既認知。

 

牌組介紹

 

單卡分析

叫得進化薩,進化當然就係呢副牌組既核心,而不穩定的進化係今個版本新加入既薩滿專屬法術,亦都係新既進化手段,進化既使用時機當然係越多手下時用越好,但不穩定的進化就只能對一個手下使用,但佢特別既地方在於佢係使用既個一個回合可以重覆咁使用,即係不穩定的進化係十水晶個時可以直接進化十化,由於可以進化咁多次,用來博進化到有衝鋒既手下既機會亦大幅上升,所以佢可以算係一張撒手鐧。

 

死騎版薩滿亦都係進化薩既靈魂牌之一,同進化既使用時機都係一樣,越多手下就越好,當然有時候未必可以咁順利進行鋪場,而且由於進化左之後就無得再用召喚到基本圖藤,所以佢幾時先放出場都係一門學問,至於呢方面要點樣判斷只能靠各位多多練習去增加經驗啦。

 

嗜血術係一張基本牌,但係亦係好多薩滿牌組都會落既一張必殺技,雖然呢副牌組只係落左一張,但係佢都係呢副牌組既王牌,由於進化薩正常來講場面既手下應該係唔少,所以可以最大化咁利用到呢一張牌既效果,視乎唔同情況,對手需要迫住去解你場,如果唔係既話斬殺線真係高到一個點。

 

新版本所加入既中立手下,基本上大部份牌組都會有佢既身影,而點解又要再一次提到佢係因為進化薩係擁有大量手下既牌組,由於要換取場優,所以會不斷咁同對手交換手下,又或者對手好多時候都被迫需要清理你既場面,所以坑道蠕蟲好容易就可以變成好低費既手下,而重點係佢進化既時候所計算既費用係佢既原本費用,亦即係7費,咁樣既話就即係好早期你就可以用進化直接進到一隻8費或以上既手下,可以令到場面更多穩定。

 

小編閒談

進化薩既套路其實就無咩改動過,如果大家想進一步了解,可以直接參考上一季既比賽,入面有好多選手都有選用進化薩,可以由佢地身上學習到好多使用進化薩既技巧同思路。