Hori 推出 Nintendo Switch 新USB Dock 可接駁 Keyboard!

玩槍 Game 就梗係用 Mouse Keyboard 比較得心應手,不過 Nintendo Switch 就一直未有推出對應 Keyboard 既官方授權產品,終於日前正式公布推出呢個對應 Keyboard 既 USB Dock 啦!

 

由官方授權既 Hori 出品,官方說明係只要接上原廠火牛就可以同時支援四種 USB 設備,可以同時使用有線手制、Lan Adapter、Keyboard 同埋咪等設備,不過就無標明係咪同時支援埋 Mouse,要拎到實物測試先知道啦!

二邊各有2個 USB Port

 

 

另外產品係無包埋隻火牛同埋係並無 HDMI 輸出的,即係只可以用 Tablet Mode 遊玩。當然如果係支援埋 Mouse 的話絕對有一戰既價值,預計 5月 31日正式推出,售價 3980 日元。

有四種角度調教

 

Amazon 購買傳送門

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章