【吃過方知情重】日本《Monster Hunter》主題可麗餅店有得食滅盡龍寶寶!

唔知有無朋友同我一樣,去旅行時唔愛睇旅客名勝,反而鍾意搵啲特色店舖黎幫襯呢?今次同大家介紹呢個《Monster Hunter》主題可麗餅店(Crepe)又唔知你地去過未?

呢間名為「モンハンスイーツ アイルーのクレープ屋さん」(Monster Hunter Sweet 艾露貓的可麗餅店)嘅舖頭位於日本大分縣,時間關係,我都準備咗地圖話比大家知大分縣喺邊:

呢間舖頭一路都係做《MH》主題嘅甜點,最近仲推出兩個新 Menu,兩個主題分別係《MHW》嘅滅盡龍,以及《MHXX》入面隻羊「フェニー」。

朱古力味主打

睇個近鏡的話,你話似我就覺得唔係好似,不過萌度就好接近了(笑)

呢個咁多 Cream 嘅我就好想試啦!日本牛乳打出黎嘅忌廉真係神一般

有計劃去日本旅遊嘅《MH》Fans,記得 Mark 低呢個地點啦!

地址:
大分県大分市公園通り西2-1 パークプレイス大分2F (位於 CAPCOM 專門店大分店 内)

營業時間:
10:00~22:00

古拉特

每日徘徊在手機遊戲課金地獄,重度聲優控

追蹤

更多文章