【食麵食出牛郎味】日清新產品超玩嘢!居然將杯麵牛郎化仲有聲優?

日清合味道杯麵,應該係好多朋友居家必備嘅恩物,特別係放假打機唔出街嘅日子!我就最鍾意香辣海鮮味,不過偶爾見到佢出新口味都會抱住獵奇心態試一試(笑)

日本日清一向就對宣傳自家產品不遺餘力,唔知係想打入女性市場定點,最新三種杯麵「新加坡喇沙」「冬蔭公」以及「黑胡椒蟹」,居然就搵黎三大著名男聲優諏訪部順一、花江夏樹以及増田俊樹黎聲演,仲將個杯麵擬人化成為日本牛郎添!務求要令到「食」佢地嘅朋友「食」到火辣辣咁話喎!

左起:喇沙、冬蔭公、黑胡椒蟹

冬蔭公:聲優為諏訪部順一

諏訪部順一,即係佢…

喇沙:聲優為花江夏樹

花江夏樹即係佢 <3

黑胡椒蟹:聲優為增田俊樹

增田俊樹即係佢(刀劍亂舞)

睇完上面嘅介紹,如果係女 Gamer 或者已經萌叫左出聲,男 Gamer 可能會「喂唔係呀頂!」咁樣嘅反應……唔緊要,因為我睇到呢個消息嘅時候,我都不自禁笑咗出聲……

牛郎杯麵花

不過官方玩到最大嘅係:佢地居然仲為呢三個角色拍咗條宣傳片,如果你想了解女性向嘅世界,記得就 Click 入去睇啦(笑)

古拉特

每日徘徊在手機遊戲課金地獄,重度聲優控

追蹤

更多文章