【點解要咁】傳說中《Hunter》個大剛造型而家…出耳環……#耳珠下墜

就算你係唔係《HunterxHunter》嘅讀者(包括棄坑與未棄坑者)都應該聽聞過「大剛」嘅造型係幾咁令人嘆為觀止,令人不禁高呼一聲富奸好嘢!早前官方推出咗完全符合比例嘅 Figure,慎防你未見過,圖片都為你準備好了:

435mm 高嘅 Figure,有 300mm 係頭髮……

如果你以為咁樣已經夠歡樂……
如果你以為官方咁樣就會罷休……

咪咁天真。
而家出耳環添呀。

無錯係耳環呀!大剛造型嘅耳環呀!做乜事呀?邊個想戴呀?邊個會想買呀?點解要咁呀?比少少心理準備大家,以下呢張圖,相當……

出完張咁鬼長嘅圖,真係我自己都有少少唔好意思,但係同時又唔知點解覺得好有喜感(掩面)到底官方係基於一個咩心態,先會覺得呢個造型出耳環係一個 Good Idea 呢?定還是覺得既然都玩壞了、就讓它黑下去好了?媽呀我睇唔透呀!

做模特兒真係好需要勇氣啊(喂)

先唔講呢個耳環戴得耐會唔會耳珠下墜,佢嘅售價一啲都唔平架,單邊耳環盛惠 9,999円(税込) ;即日開始接受網上預約,2018 年 9 月發貨予定。

我地好歡迎入手耳環嘅讀者,到時同我地分享你嘅實物示範圖架!LOL

雖然唔知有無人想買,不過循例貼埋預購傳送門

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章