【LEGO迷必睇節目】成也積木 敗也積木 – 玩具的故事:樂高

《玩具的故事:你我的童年》其實係一個 Netflix 自家製嘅紀錄片系列,上一季有四集分別介紹左四個主題《Star Wars》、《Barbie》、《He-Man》同《G.I. Joe》。

第二季就啱啱喺 Netflix 上左架,而今季對我嚟講最想睇當然係講 LEGO 嘅故事啦!LEGO 呢十幾年嘅起起落落,由當年嘅木匠 Ole Kirk Kristiansen 開始到今時今日喺丹麥比隆 嘅 LEGO House;由丹麥鄉下起家到今時今日成為全世界最大嘅玩具製造商,大家都可以喺《玩具的故事:你我的童年》睇到 LEGO 嘅一生!當然有講返好多連官方都唔想面對嘅黑歷史,不過點都好,作為一個 LEGO 愛好者你一定要睇!

除左 LEGO 之外 《玩具的故事:你我的童年》第二季仲有三個主題包括《Star Trek》《Transformers》同《Hello Kitty》,想睇嘅自己去 Netflix 睇啦!

《玩具的故事:你我的童年》第二季預告

 

阿九

打機 - 識少少;玩具 - 識少少;睇戲 - 識少少;動漫 - 識少少..... 買膠、派膠、分享膠!Only The Best Is Good Enough! Lego Enthusiast //goo.gl/HRnxDW

追蹤

更多文章