究竟 Pokémon GO 要點先計我孵緊蛋?

我諗有玩 Pokémon GO 嘅人都面對住同一個問題,就係蛋太多、孵蛋器太少同埋行路太少,成個孵蛋機制根本就係卡晒係「行路太少」呢一樣野度。

而孵蛋得到嘅小精靈,傳說係比係街邊流浪等捉嘅IV值高(唔知咩係IV值嘅快D同我去睇呢篇文:(Pokémon GO 能力值解釋)。

而十公里蛋生出黎嘅小精靈,幾乎全部都好難捉到:

pkmeggmap

圖片來源

咁問題黎啦,究竟 Pokémon GO 要點先計我孵緊蛋呢?

好多人都試過搭火車又或者巴士時,架車行嘅距離完全無計過落孵蛋器度,對於大部份住係地鐵沿線而又再係地鐵沿線返工嘅人黎講,咁搞法真係十九幾日都未孵到一隻十公里蛋。

咁網上就開始有好多傳聞,有D人用部風扇貼部電話上去轉就OK,有D人話用四驅車,有D人話要搭架站多加塞車嘅巴士,有D人話搭電車,有D人話踩單車,有D人話用吸塵機械人。

究竟呢堆方法邊D得邊D唔得呢?

我成日都話,做人要科學D,想知得唔得,我地做個實驗就OK。

我假設,「係車上面唔計,而係公園散步就計」呢個現象,係因為火車行得太快, Pokémon GO 覺得你唔係行緊。

即係話,只要架車行得夠慢,佢就會計!

於是我Lunch Time 走左去科學園後面條馬路,做一個實驗黎證實我嘅假設:我會開車好慢咁向前行一公里,然後睇下佢有無計我孵蛋。

 

出發之前,我三部蛋機分別係0.9/0.7/0.7km。

IMG_4337-650x1156

 

路線係呢條,距離係 1.1km,開始時間係13:31。

map2-650x816

 

係13:34,我到達終點,三部蛋機仍然係0.9/0.7/0.7km。

IMG_4337-650x1156 (1)

 

3分鐘行1.1公里,時速大約係22km/h。
即係話,如果時速高過或等於22km/h,就會完全唔計。

咁我開呢個速度嘅時候,經過D的士佬已經好似想撞走我架車咁,一黎為左保住架車,二黎其實咁大條直路要再開慢D真係有D難度,所以我拎左架單車出黎做實驗。

 

今次出發前,蛋機係2.2/1.9/1.9km。

IMG_4348-650x1156

 

路線係呢條,距離係1km,開始時間係14:13。

map3-650x829

 

到達終點嘅時間係14:24,三部機分別係2.9/2.7/2.7km。

IMG_4350-650x1156

 

11分鐘行1公里,時速係5.45km/h (原諒我踩唔到好快,同埋我懷疑我個終點位遠左,實際上應該快少少)。
問題黎啦,明明我行左1公里,點解佢計我0.7公里?

我返黎查左一陣網,我知道外國一定有人做過相同實驗嘅。

呢個網就話最高速度大約係10mph,折實返大約 16.09km/h。

至於蝕左三公里,原因可能係呢個網講嘅第七點

egg-hatching will bite right back, as due to a GPS delay, you will often get far less credit for your movement than you might imagine.

佢話,因為 GPS Delay,佢會偷左你D距離。

 

咁我而家可以有個小總結,就係所有行得快過16.09km/h(理論值)或者22km/h(實驗值)嘅交通工具都係孵唔到蛋嘅。

然後我地終於可以回答返上面問題:
1.用部風扇貼部電話上去轉 - 如果你部電話DETECT GPS 準到風扇咁細,而你個風扇又行得慢過 16.09km/h的話,都係唔得,因為佢會偷左你 D 距離。
2.用四驅車 - 呢個明顯唔係好得,因為四驅車其實好快,要佢慢過16.09km/h,就要附好多重量比佢,咁又會好快無電。
3.搭架站多加塞車嘅巴士 – 你架巴士要塞車塞到慢過單車,D站多到佢無法子高過16.09km/h。
4.搭電車 - 之前有人同電車賽跑,你就知,其實電車係好快,快過小明的。
5.踩單車 - 你要踩到好似我咁慢,仲要唔知點解有折扣。
6.吸塵機械人 - 你屋企個 GPS 分唔分到你係廳嘅邊個角落?如果分到,應該OK。

 

 

Katarina Prestor

喜歡足球, 旅行 及寫小說 好想寫小說, 但寫親都無人睇. 當然我唔覺得係自己問題. 因為呢個世界上, 當問題出現既時候, 永遠都係人地有問題. //www.facebook.com/katarinaprestor

追蹤

更多文章