傻_,Pokemon 唔係咁玩架!

maxresdefault

 

寫幾句糾正一下Pokemon GO 嘅觀念:

1. 紅色精靈球係垃圾黎,應該對佢採取「即拎即掉」政策,位就得350個(唔貨金),你預 150-200個放藍色精靈球同黃色精靈球,紅色放 60-80 個最多。
所以一隻小哥達用你20個精靈球,SO WHAT?拎去,我唔要黎掉你,我遲D都掉落垃圾桶。求其刷幾個 POKESTOP 又返返黎。

2. 有好多人話唔夠精靈球用,點解你會話精靈球係垃圾?
因為我會去行路刷精靈球,你唔會囉!
你日日去摩士、海港城、荔枝角公園,用晒D精靈球,然後怨天怨地。
我呢?我每日玩嘅時間分成3份,一份係去行D無櫻花嘅POKESTOP,補貨;一份係去D有櫻花,有特別怪嘅地方,捉怪拎塵拎經驗;最後一份要黎執空位同計數,睇IV,數Pidgey/Weedle/Catepie。
機會,係留比有準備嘅人嘅!

3. 然後你用精靈球黎掉佢地之前,心目中要有一個滙率,即係幾多個紅波等於一個藍波,幾多個藍波等於一個黃波。
咁你見到隻怪,例如係 350CP 嘅波音蝠,你可能估計要用5 個紅波/1個藍波/1個黃波就捉到,然後就揀你覺得最抵果個 OPTION 黎掉佢。
我開頭定係 6:2:1(紅:藍:黃,下同) ,但玩左呢一輪之後,我調左幾次,而家大約係 21:3:1。當然,個個人滙率唔同,因為每個人掉嘅命中率唔同,上網有鬼佬做過相關研究,你可以睇呢條link://rankedboost.com/pokemon-go/pokeball/

4. 其實如果你 30 分鐘入面,刷10 個唔同嘅POKESTOP,第十個一定爆擊(即係出六件貨以上)。好快,你就會掉D紅色精靈球落垃圾桶,然後刷做藍色同黃色。
喂阿哥,唔係喎,我要打道館喎,要留藥留復活喎。
我話你都傻嘅,一日打一次,拎完錢走人啦;你打生打死,贏左都係得幾十經驗,當你野野打人地落黎,都係幾百,而且每次都燒緊藥。
我行個點刷個牌,咁又50經驗,仲可以補貨,香港D點密到痴線,根本轉唔停手。
咁你留十件藥加5件復活一定夠用(大佬,唔夠打就走啦,復活真係走唔切先要用嫁咋)。

5. 成隻 Game,最有限嘅資源,叫星塵!
你話唔係喎,我有幾萬喎,唔知放邊用好喎。
佢升LEVEL係層層遞進咁上,計下條數,升一隻怪要 200k – 300k 塵不等。
捉一隻怪100塵,即係 你要捉 2000隻怪黎升一隻怪。
嗱,我而家就 59萬經驗,但只係捉過 1800隻怪啫。
所以你一定要計劃好你D塵點用。

6. 講左咁耐,我要話你聽,呢隻唔係一隻戰鬥遊戲,亦唔係一隻收集遊戲,呢隻係一隻Plan And Execute 嘅遊戲。
因為你變強嘅唯一方法,係投資時間。而且如果你玩3 個鐘,變強嘅額度多過我玩 3 個鐘,咁長久落黎,我就會輸好多。
所以 Plan And Execute 先係最重要。
課金可以幫你孵蛋,但你一樣要投資時間去行先得!否則你比錢買一堆 Incense 同 紅色 Pokeball 不如捐錢比本民前!

 

我知寫咁長一定無人睇,又無乜INSIGHT,又會有一大堆人心諗,打下機啫,咁認真做乜鳩。

so99y 囉,我打機就係咁認真,當年打WOW一見到D人又唔附魔又唔睇攻略連自己解詛定解毒都未撚知就出RAID我就黎火。

而家 POKEMON GO 都係,行過 D公園聽到D女高八度叫:「我又無晒精靈球啦!」

我真係想當面過去屌柒佢:「八婆,唔識打機就唔好打啦!」咁。

 

 

Katarina Prestor

喜歡足球, 旅行 及寫小說 好想寫小說, 但寫親都無人睇. 當然我唔覺得係自己問題. 因為呢個世界上, 當問題出現既時候, 永遠都係人地有問題. //www.facebook.com/katarinaprestor

追蹤

更多文章