4D 體驗《生化危機7》!? 「恐懼」味道蠟燭幫到你 !


過多幾個星期就有得玩《生化危機7》,今集仲支援 PS VR,雖然 VR 技術可以增加遊戲嘅臨場感,但始终控制唔到我地嘅味覺,日本仔當然諗到呢一點,推出「《生化危機7》4D VR 蠟燭」!

「《生化危機7》4D VR 蠟燭」係受 CAPCOM 授權由日本嘅 Merchoid 推出,英文名 「Resident Evil 7: Wood, Sweat and Fears 4D VR Candle」,只要你䦕 game 前點著佢,係未來 18 – 20小時,你就會 keep 住聞到類似腐爛嘅木頭夾雜霉臭味,仲有陣陣血腥味,到時配埋 PS VR 真係 4D 感受,不過留意通風避免身體不適,同埋要顧及屋企人嘅感受…….

呢個重口味「恐懼」味道蠟燭賣 15.99 美金,夠膽玩嘅朋友可以去呢度買~

回帶相關文章:

《生化危機7》送假狗USB!進攻女性市場?

艾力

幪面超人頭號粉絲,玩具figure 無一不歡,極喜歡玩潛入式遊戲。怎吃也不胖,只因最喜歡「食字」﹗人生座右銘是「自作樂,很快樂」。

追蹤

更多文章