《美國隊長 3:英雄內戰》觀後感 睇得開心打得放心

《美國隊長 3:英雄內戰 (Captain America: Civil War)》作為 Marvel電影世界 (Marvel Cinematic Universe)  Phase 3 第一部作品就大亂鬥一番,初宣佈基本上大部份Marvel漫畫迷都不太睇好。原因好簡單,明明大亂鬥結果得6個打6個 (初公佈係得5打5咋)。話晒我地最少都想睇到呢個陣容啊!

Civil-War-1
今次故事就圍繞住 Avengers 多次「大型」救世行動後,不少人民受害,聯合國出手要求所有 Avengers 成員簽署條約,由私人機構變聯合國管理。啫係就算整水喉,佢話要你整就要整;如果外星人再打到嚟,我係唔比你行動就唔比你,你出手我就拉你!
作為Ultron(奧創)搞手嘅 Tony Stark (Iron Man) 衰過鑊大嘅仲唔死狗咁話簽啦,但係大美國主意要造福人群嘅 Steve Rogers (Captain America) 真係採你都有味。一個團體意見分歧講唔掂咪打囉,不過打得大鑊啲啫。
當然真正開打原因唔係咁啦,說到尾其實只係 Tony 同 Steve 爭仔,新歡舊愛你懂的(笑)。點解爭為咩爭就自己睇,講左費事你話我穿橋。

不過經過多年MCU洗禮,話到明漫畫還漫畫。你理得我電影點改啊,我改到「Mandarin (滿大人)」變蠢人變戲子都得啊,吹咩!

will-scarlet-johansson-s-black-widow-help-kick-off-marvel-s-phase-4-467804

不過今次有好多位值得大讚,例如:用快刀斬亂麻式交代新角色「Black Panther (黑豹)」;文場、打鬥節奏配合得非常好;動作設計比《美國隊長 2》更精美。最大讚點一定係 Spider-Man ,係暫時電影所拍過最接近漫畫原本設定嘅 Spidey。一句夠煩膠,煩得我地好舒服!

maxresdefault

總括而言,抱住一向MCU系列都係兒童向商業英雄片心態入場的話,今次都係收貨有多。而且一如Marvel作風,每次都喺預告刪咁啲等你入場有驚喜。今次都唔例外,就算預告都穿埋話你知有Ant-Man同Spider-Man都好,你都會有野值得你拍爛手掌。

阿九

打機 - 識少少;玩具 - 識少少;睇戲 - 識少少;動漫 - 識少少..... 買膠、派膠、分享膠!Only The Best Is Good Enough! Lego Enthusiast //goo.gl/HRnxDW

追蹤

更多文章