[E3專題] Capcom超有心思,《Biohazard 7》「7」得有型!

《Biohazard 7》終於恐怖回歸,你試過 demo 就知好唔好玩,如果你驚嘅可以去呢度睇下評測,我就咁睇遊戲畫面已經好驚嚇,Capcom 終於認認真真整番隻《Biohazard》,估唔到今次 Capcom 係海報上都花咗d心思。

1

眾所周知《Biohazard》有分日本版(叫番 Biohazard )同國際版,而國際版就叫《 Resident Evil 》,今次第7集個 logo 巧妙地用咗 Resident Evil 嘅 Evil 入面嘅 vill 做羅馬數字嘅 7 字,咁去到日本版又點算呢?

3
原來 Capcom 一早度好,用 Biohazard 個 z 做個 7 字,真係不得不佩服 Capcom 個 designer,咁有心思嘅野真係得日本仔諗到,今次要比個 like 比 Capcom!

《Biohazard 7》/ 《 Resident Evil 7》
發售日期: 26/01/2017 (日版)
24/01/2017 (國際版)

艾力

幪面超人頭號粉絲,玩具figure 無一不歡,極喜歡玩潛入式遊戲。怎吃也不胖,只因最喜歡「食字」﹗人生座右銘是「自作樂,很快樂」。

追蹤

更多文章