《幪面超人1號》幪面超人45周年變身大派對

1
《幪面超人1號》7月7日就上映,但係7月2號就搞個「《幪面超人1號》幪面超人45周年變身大派對」。除左1號會出現之外,唔知飾演本鄉猛嘅藤岡弘先生會唔會到場呢?

《幪面超人1號》中文預告片


官方新聞稿

1971年,被邪惡組織撒旦幫囚禁的青年在改造途中逃走,從此他為了守護人類的自由而持續戰鬥。幪面超人1號自此誕生!

時至今日,幪面超人系列踏入第45周年,已成為家傳戶曉的英雄人物。幪面超人45周年紀念超大型作品《幪面超人1號》將於7月7日公映,首映場將於7月2日舉行。為了隆重其事,特別舉辦「《幪面超人1號》幪面超人45周年變身大派對」,活動詳情如下:

日期:2016年7月2日(星期六)
時間:下午2時45分至3時30分
地點:UA MegaBox(九龍灣宏照道38號)

屆時幪面超人1號、幪面超人Fourze、幪面超人Wizard會同場現身,與各位觀眾見面。此外,現場亦將送出紀念品《幪面超人1號》特製螢幕清潔布。歡迎大小朋友親臨與三位幪面超人拍照留念,亦可帶同裝備一同變身,感受幪面超人的氣勢,繼承英雄之「魂」的意志!喜歡幪面超人的朋友萬勿錯過!

 

阿九

打機 - 識少少;玩具 - 識少少;睇戲 - 識少少;動漫 - 識少少..... 買膠、派膠、分享膠!Only The Best Is Good Enough! Lego Enthusiast //goo.gl/HRnxDW

追蹤

更多文章