超屈機廣告攻勢 新PS4廣告由日鈔肖像人物主唱

琴日就有大量新 PS 機既資訊出咗啦,而 Sony 係廣告攻勢方面係非常之咁強勁,係琴日就釋出咗呢條廣告片,主題就係 9月 15日推出既新薄版 PS4 同埋由 ATLUS 製作,以及同樣係 9 月 15 日發售既《女神異聞錄 5》既合作廣告。

 

成條廣告片最屈機既就係廣告既主唱者:樋口一葉 (當然係扮架啦)

ps-6

ps-4

 

樋口一葉係日本已故知名女性作家,咁有乜咁巴閉呢?樋口一葉其實係 5000日圓上面既肖像人物黎,咁啱新版既 PS4 價格就由原本既 34980 日圓減價到 29980 日圓,啱啱好減咗 5000日圓,然後佢地就用呢個概念出咗呢個廣告,真係唔好話唔屈機!

japon_p105_r

 

咁隻《女神異聞錄 5》系列就唔多講啦,一陣又比你地話我拉布就唔好…..反正大家都知係玩乜架啦,值得注意既係今集係有中文版既,不過就要等到 2017 年先出,順帶一提今次既《女神異聞錄 5》除咗 PS4之外仲會有 PS3版本既。

ps4-5

ps4-1

ps4-2

ps4-3

 

《女神異聞錄 5》遊戲畫面

p5s-2 p5s-3

p5s p5s-1

回帶相關文章:

PS4 出新機又改DESIGN!PS4Pro 高階貴價登場!

PS4Pro 有幾勁? 另一部係PS4neo? 4K畫質Game List!

 

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章