Switch 護航 game「薩爾達傳說」限定套裝送你一把劍 !


《The Legend of Zelda: Breath of the Wild》3月3日就會同任記新機 Switch 一齊推出,前幾日就有《The Legend of Zelda: Breath of the Wild》個限定套裝睇,內容非常豐富,包括裝 Switch 嘅袋 丶Sound Selection CD丶紀念硬幣丶今集嘅世界地圖丶同埋重頭戲- 「退魔之劍」一把! 唔知點解「退魔之劍」已經生鏽插係地下,真係要等出 game 打過先知!

紀念硬幣

地圖

裝 Switch 嘅袋,仲可以裝多幾隻 game~

「退魔之劍」!!


呢個命名為「The Master Edition」就賣$129.99 美金,另外冇包「退魔之劍」嘅「Special Edition」就賣 $99.99美金 ,Fans們我估點都買埋把劍嘅! 密切期待!!

艾力

幪面超人頭號粉絲,玩具figure 無一不歡,極喜歡玩潛入式遊戲。怎吃也不胖,只因最喜歡「食字」﹗人生座右銘是「自作樂,很快樂」。

追蹤

更多文章