Netflix 新搞作 今年首播睇《惡魔城》

深受廣大機迷熱愛既 K社 (?) 旗下著名作品就點都實有《惡魔城》份架啦,咁 Netflix 就宣布咗係今年將會係返 Netflix 播放《惡魔城》改編作品 (唔通係 TVB 咩),每集大約片長 30分鐘,不過就只有4集好似就少咗啲咁,不過呢個只係第一季嗟,據稱第二季將會緊接住係 2018年播放!

 

 

今次《惡魔城》改編作品製作將會由 Frederator Networks 工作室負責,《Adventure Time》既 Kevin Kolde 就會出任監制,仲有負責過《Power Rangers》既 Adi Shankar,劇本就由著名作家 Warren f’ing Ellis 負責。而動畫版故事就主要係以 Belmont 家族嘅最後一名生還者為主角,講述佢試圖由德古拉伯伯手上面拯救即將被毀滅既東歐嘅故事。不過暫時就未知主角會係咩名 (希望係 Alucard),而且 Adi Shankar 舊年話過套《惡魔城》會係勁 Dark 勁暴力,喂我突然間好想睇真空刃碎屍……