《Northgard》:感受神話世界

講到以歷史文化或者神話故事為主題嚟做遊戲,好多人可能第一時間諗到《刺客信條》系列,或者係《文明》系列,當然唔少得《神話世紀》。前者係以宏大嘅歷史時段為背景嘅角色扮演遊戲,《文明》就以體驗文明發展為主嘅策略遊戲。至於《神話世紀》更加串連各地神話去製成嘅即時戰略經典。不過呢啲遊戲一考反應二考計算。尤其是後兩者,幾乎每一步都要經過好精深嘅計算先玩到落去,其實有時玩落真係幾大壓力,亦都冇咩心情去體會當中嘅文化味道。

 

今日想同大家介紹一款輕鬆啲嘅歷史主題遊戲:《北庭》(Northgard),係由一間喺法國嘅獨立遊戲工作室城•遊戲(Shiro Games)製作。如果對北歐神話有涉獵過,由遊戲名開始就已經見得到佢嘅神話背景──北歐眾神就住喺阿斯嘉德(Asgard),而人類就住喺中庭(Midgard)。遊戲名 Northgard 就係用咗呢個典故而改嘅。

三個男人打天下

 

《北庭》入面,你係扮演一個北歐嘅家族(clan),信仰一種北歐神靈(暫時得神狼芬里爾Fenrir、神鹿埃克修尼爾Eikthyrnir、神羊海德倫Heidrun,似乎就快出神鴉)。你家族有三個男人,而你就要靠呢三個男人,成為所在嘅大陸上面嘅重要家族。就咁聽落去好似好簡單,但係你面對住北歐嚴峻嘅自然環境,要令呢三個男人可以開心、健康咁生活,令家族可以繁衍落去,仲要可以拎得起斧頭劈得友,事實上唔簡單。

 

神鹿埃克修尼爾Eikthyrnir

 

冇沃土就唔可以耕田

 

因為如果你搵唔到魚池、搵唔到沃土、搵唔到野鹿群,你呢三個男人就只可以食野果。而且,每年嘅冬季,採集食物變得困難,仲會加倍消耗木材用嚟保暖。當你嘅人口越嚟越多,佢嘅所需要嘅食物同木材亦會越嚟越多。唔好彩嘅話,冬季仲會出現大風雪,到時存活就更加困難。除咗自然環境嘅挑戰之外,仲有野狼同屍鬼會不時攻擊你嘅領地。當然,更加唔少得嘅就係其他家族嘅攻擊。雖然遊戲係以神話作為主題,但以上種種你會面對嘅困難,正正就係北歐人喺古代面對嘅困難。所以將《北庭》列入歷史遊戲都不為過。

 

冬季來臨比外敵更危險

 

勝利方法好有幾種,儲食物、儲錢、儲科技都可以係贏嘅條件。當然亦都唔少得征服勝利,消滅晒其他家族你咪係最重要嘅家族囉。不過,由於係一隻仲開發緊嘅遊戲,好多地方都未係咁完善。例如話遊戲時間太短,只要熟咗手,遊戲本身提供嘅咁多種贏法,甚至係咁多個成就,都好快解得完。另外就係因為佢未完成,暫時仲未有戰役模式,亦即係話佢依家只有背景,冇有故事。

 

唔同嘅贏法

 

話就話好唔完善,不過作為一隻仲開發緊嘅遊戲,趣味同玩法都對得住嗰百幾蚊有餘,配樂亦都非常有味道。個人嚟講亦都期待佢嘅戰役模式會唔會有咩突破,另外就係以佢嘅遊戲方式,開發網上對戰亦有佢嘅潛力嘅。當然啦,咁樣嘅慢半拍遊戲啱唔啱你,就見仁見智喇。

 

(遊戲暫時只有 Steam 版,有興趣既朋友可以去呢度下載://store.steampowered.com/app/466560/)

 

 

薰華

玩埋啲人唔玩嘅Game,最驚畀人問打咩機。

追蹤

Facebook 更多文章 網站