【NS孖車】穩佔第一無難度 破藍龜心法公開

近排我地VJGamer仝人都沉迷係NS孖車進行廝殺,據聞因為我太囂張既關係經常受到藍龜連續技 (明顯係唔抵得我靚仔啦!),不過因為我有防藍鬼心法所以佢地都唔係成日可以得手,想穩佔第一位連藍龜都無你乎?下面傳授破藍心得比你地!

 

其實破藍龜方法同以往集數大同小異,絕大部份時間都係靠道具破解 (NDS果招捽火避無咗架啦),之但係各種道具使用既時機都唔同,綜合各種使用方法如下:

喇叭:藍龜飛到去頭頂果陣使用就會震碎佢

變鬼:基本上見到有人射藍龜就已經用得,避龜技巧=0

紅菇:藍龜飛到頭頂之後會自轉一野,當你見到藍龜個底面向畫面時撳菇就會衝出爆炸範圍

即係見到呢個樣就好衝啦

金菇:類似紅菇咁用,不過金菇使用時間更寬鬆,可以遲少少撳都OK

無敵星:飛到去附近使用就得,無咩特別

Crazy 8:用法同無敵星、紅菇一樣,不過要等件道具去到你前面先用得,掣肘更大

炮彈:基本上變咗大砲就無野打到…….不過都我諗無乜人拎到大炮會忍住唔用

藍龜:因為場上只會有一個人拎到藍龜既關係,你 HOLD住隻藍龜到尾就得架啦……咁排第一用藍龜炸自己會點?喂咪咁痴線啦師兄!

 

道具以外避龜方法:

就係跳樓……由於今集跌落街懲罰好細既關係,差唔多中龜果陣可以選擇跳樓……

 

回帶相關文章:

《孖車》10個你不可不知 既加速秘訣!!

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章