【夏日毒物連鎖】Bloodborne 人形 1:6 登場・今次打爆佢都唔會升 Lv 架!

大家有無玩過 2015 年推出嘅 PS4 遊戲《Bloodborne》?如果你本身係《DARK SOULS》系列 Fans 或者會對呢個遊戲份外有親切感添。而有玩過《Bloodborne》嘅朋友,應該都對「人形(The Doll)」呢個角色有深刻印象,我自己就玩開日文版的,每次聽到人形(聲優:早見沙織)同我講「おかえりなさいませ」就會打冷顫……唔好問我點解。

 

順手比大家回憶吓遊戲中嘅人形:


當我知道「人形」實體化嘅消息時,忍唔住喺地鐵車廂度倒吸一口氣!天啊也太漂亮了吧~~淨係睇圖都知道呢個人形擺設,高質得不能再高質,像真得不能再像真;面相同造工分分鐘仲靚過 PS4 入面嘅 CG 畫面!

遠觀圖無得輸

披風嘅造工、領帶嘅皺摺,細緻度爆分

仲有比遊戲入面更纖細嘅人偶面相

呢個畫面超有感覺吖!

 

產品唔係 Figure,手手腳腳係唔郁得的;佢係一個「人形」模樣嘅人偶雕像擺設,因為太靚嘅關係,我已經一秒入手了!有興趣嘅朋友快啲去相熟嘅玩具店預約吧~

 

【產品名字】Bloodborne ブラッドボーン 人形 1/6スケール スタチュー(The Doll 1/6 Scale Statue)

【預計發售】2017 年 9 月

【建議售價】36,800 JPY(HKD 約2,600)

【人偶大小】約 35cm 高

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章