【極痴線】傳說中 KFC 員工訓練用恐怖炸雞 VR Game

都市傳聞黎講 KFC 專整基因改造雞,有六隻雞翼八隻骳三十二個頭四十八個雞胸相信大家都聽過,不過實際係咪咁癲就無乜人知。早幾日外媒 PCGamer 就透露原來 KFC 引入咗 Oculus Rift 仲整埋隻專係訓練新員工點整雞既 VR Game《The Hard Way》,但係睇完條 GamePlay 片……嗯……jomud9……

呢面牆以經係成個場最正常架既地方……

 

據聞呢隻《The Hard Way》係用黎訓練員工並且通過內部「Chicken Mastery Certification」呢項認證,不過係《The Hard Way》入面就有好大陣騎呢味係度……淨係間屋企裝潢都唔知想點咁。

似精神病院多過廚房

 

遊戲開始果陣先係地底升張枱上黎,跟手就係天花版吊袋雞落黎……(得2隻翼2隻骳,正常雞黎架),之後就正常既烹調程序,即係淥熟佢撲下粉咁啦。

 

靜置呢 Part 都尚算正常 (我有睇 Gordon Ramsay!),到放啲雞落個炸鍋呢下就好似大力得滯,正常應該會比滾油彈死咗!


炸雞搞到做實驗咁款

啱啱炸完上黎就咁用手拎起……

 

當炸完雞之後就到試食階段,唔知點解要拖住機械人隻手漫步走向機械肯德基上校,仲要撳幾粒制好似 整煉成陣咁佢先識打開個口……食完返到現實就會有張成績單話你聽整成點架啦!

好得人驚!

 

就咁睇成件事你以為係搞笑賣廣告呢,不過 PCGamer 佢地向 KFC 證實既時候竟然係用新聞稿既型式黎回覆,基本上等同證實咗呢隻 Game 既存在只不過未正式使用咁解……如果佢真係咁訓練員工既話唔知會唔會引到好多人去見工呢 XD

 

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章