【見到都流口水】超強網友「Honey and Toast」神還原《FF15》所有食譜!

有玩過《FF15》嘅朋友,相信對遊戲最難忘嘅其中一部份,絕對係每次開飯嘅時候,四眼廚娘伊格尼斯(イグニス)每次拎出黎一道又一道嘅料理。記得當時同朋友夜晚一齊開 PS4 Party 衝關,每次見到遊戲中精緻又像真嘅料理,就一定有朋友忍唔住去煮宵夜!

咁,表達自己對一個遊戲嘅愛,有好多方式;有人出同人本,有人出 Cosplay,而香港網友「Honey And Toast」就選擇咗另一種非常有愛又實用又有才華嘅方式,就係將《FF15》入面共 109 道料理全部神還原,仲將烹飪方法製成繁中、英、日三語對應嘅免費食譜,大方地同所有朋友友善分享!

煮哂 109 樣料理+影相+CAP 遊戲入面料理圖做對比+寫三種語言去製成食譜 PDF。呢份心機,我除咗佩服,都係佩服!

PDF 食譜一打開,你話係原宿一間 Cafe 嘅 Menu 我都信吖!

連料理喺遊戲入面嘅價錢「Gil」都有一一表列清楚,超有愛

Honey and Toast 仲有影低自己烹飪過程,要煮到遊戲中嘅料理,似乎唔再係咁遙不可及!

選用嘅都係喺超市、街市容易買到的食材,非常平易近人啊~

仲有一樣超有心機嘅事,就係網友將遊戲中每樣料理都有 Cap 圖

然後煮完完全跟返遊戲料理嘅擺碟,連條菇點擺都跟到足呀(掩面)

寫到呢度嘅時候,要學《孤獨的美食家》咁講一句:肚子餓了……

 

由計劃、買材料,去到實踐下廚、拍照紀錄等步驟……我實在唔敢想像「Honey And Toast」總共花咗幾多時間去完成共 109 道料理,不過本人透露,總材料費應該花費咗差唔多 HKD 31,500(大驚)

如此花心機、如此有愛嘅《FF15》食譜,網友係選擇:免費提供比所有網友下載的!呢份對遊戲嘅愛同堅持,我係真心感動的,所以,可以比更多朋友遇到呢份食譜就好了(笑)

如此精美嘅食譜,你可以不心動嗎?尊重網友版權和心意,呢度我就唔放上食譜下載嘅連結了;想要食譜嘅朋友,快去 Like 網友的 Page 下載吧!

 

【Honey And Toast Facebook Fans Page】
【Honey And Toast 日語對應網誌】(有佢試作菜的紀錄喔!)

 

本文章已獲「Honey And Toast」專頁授權

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章