任天堂推出極邪惡限定商品「Phone Case」 靚到爆之餘硬殼揭蓋套都有!

老任成日久唔久就放毒想係大家銀包拎錢,雖然受付咗一段時間不過就好似無乜人知道咁,所以我地就幫手拉埋你地落坑啦!(鬼叫我中咩)
今次既商品就係九成人都要用既野「電話殼」,分為三款遊戲主題:Zelda、Splatoon 同埋動物之森。款靚之餘仲要硬殼同揭蓋套款式都有,Size 又 Fit 晒大部份電話……老任你好狠!

 

Zelda 揭蓋手機套

今次重點產品 Zelda 揭蓋套,就咁睇好似好流咁……

實際上係壓花黎架!

細節位都靚到核爆!

 

Zelda 揭蓋手機套 Size:H150 x W75 x D10mm,售價 2980日元,用 50個 My Nintendo 金幣就會有 30% 折扣,購買傳送門

 

Splatoon 揭蓋手機套

金色位係燙金的

留意左下角圖案都係壓花黎

 

Splatoon 揭蓋手機套 Size:H150 x W75 x D10mm,售價 2980日元,用 50個 My Nintendo 金幣就會有 30% 折扣,購買傳送門

 

動物之森揭蓋手機套

動物之森揭蓋套,附送3款刺繡章

可以亂咁痴 :o)

 

不過入面就無壓花啦…..

 

動物之森揭蓋手機套 Size:H150 x W75 x D10mm,售價 4298 日元,用 50個 My Nintendo 金幣就會有 30% 折扣,購買傳送門

 

動物之森手機殼

硬殼,對應iPhone8/7/6S/6

另一款硬殼,同樣係對應iPhone8/7/6S/6

動物之森入面人物所用既手機殼,同樣係對應iPhone8/7/6S/6

 

動物之森手機殼,對應iPhone8/7/6S/6,每款售價 2678 日元,用 50個 My Nintendo 金幣就會有 30% 折。

 

今日就係預約受付最後一日啦,有興趣既朋友就要上去 My Nintendo Store 度買啦,記住日本限定喔!