【暴雪特約】爐石趣味卡牌介紹(四) 任務德

相信如果唔係新手既話,大家應該都對任務唔會陌生,回望當初紅極一時既任務賊,令人頭痕既任務戰,又或者到今時今日都仲會出現係賽場既任務法,我地唔難發現當初除左以上提及既三個職業之外既任務都比較冷間,而我今日要介紹比大家既就係當初極為冷門既任務德,而點解當初任務德會冷門係因為呢一個任務係當時既環境比較難以快速完成,所以大部份人試左幾次都放棄左,但係由於今個版本出左同任務德相性好好既牌,所以我今日就係呢度同大家分享。

牌組運作基礎

起手一定會抽到任務,而當然唔需要講任務係必定會留底,而其他牌最好就係用來跳費既牌(野性成生或翠玉之花),有辦法出受詛咒的信徒就盡量出,可以用無面操縱者複製受詛咒的信徒去加快完成任務既速度,由於牌組入面4費或以下就只有受詛咒的信徒,因此用橡木之喚叫出來既一定係受詛咒信徒,所以前期抽到橡木之喚就即管用,總之就想辦法有咁快得咁快去完成任務,完成任務之後召喚巴納伯斯可以令牌組入面所有手下變成0費,之後就可以獲得巨大既優勢。

牌組介紹

單卡分析


叫得做任務德,任務當然就係核心,完成任務既條件召喚5隻攻擊力5以上既手下,睇落去唔難,但其實以前往往都要比較後期既時間先可以完成到,而完成得太慢就好容易比快攻或者中速既牌組霸凌。不過呢副版組就可以令任務完成速度比以前快得多,而完成後既獎勵巴納伯斯就係最關鍵既核心,令到牌組入面所有手下費用變成0,令一回殺變得可行同輕鬆。

受詛咒的信徒係新版本加入既中立手下,本身係5攻,死左之後又可以召一隻5攻手下,亦因為呢一張手下同任務德相性非常之好,要快速完成任務,呢張牌必不可少,基本上有辦法打出佢就盡快打出佢,能夠自殺而唔會浪費就即管自殺,務求最快完成任務。

橡木之喚亦係新加入既德魯伊專屬牌,係任務完成之前,佢係用來快速召喚受詛咒的信徒,而完成任務之後,佢就變成可以任務號召一隻手下。而呢副牌組入面既手下數量唔多,因此會召到咩手下其實真係有數得計,為Combo開路。

真菌領主係德魯伊既新傳說手下,佢既能力乍看之下好似唔係好強,但實際上佢係呢一副牌組入面相當重要,呢副牌組既靈魂Combo就係,完成任務之後,所有手下變0費,然後召喚真菌領主,再召喚瑪里苟斯,再召喚無面操縱者複製瑪里句斯,咁樣就即係+20法術傷害,一發月光術可以造成21點傷害,一張揮擊幾乎可以毀天滅地,呢個組合帶來既快感非三言兩語可以解釋到。

坑道蠕蟲都係一張新加入既中立手下,佢既效果非常容易觸發,因此佢算係一張低費既5攻擊力手下,用來加快完成任務可謂功不可抹,而即係唔係用响呢一段組牌,呢一張手下既性能都相當優質,算係一張比較百搭既牌。

 

小編閒談

呢副牌組係主要打一回殺,完成任務之後,除左用法術一回擊殺之外,亦可以瞬間將場面鋪滿,令到對方無辦法應對。今次介紹既任務德未必係好強力既牌組,但係會係一副娛樂性唔錯既牌組,亦希望今次既分享係拋磚引玉,可以令到更多人去開發唔同冷門職業任務既可能性,為舊牌打開新既出路。