【暴雪特約】爐石趣味卡牌介紹(七) 四騎聖

爐石戰記呢款遊戲要獲得勝利既方法主要就係令對手既生命值歸零,無論係用手下攻擊又或者用爆牌既方法令到對手不斷因為疲勞既失去生命值,最後獲得勝利既原因都係因為對手既生命值歸零,大家又有無諗過有無辦法係可以唔需要理對手既生命值幾多都可以勝利呢?其實係冰封王座呢一個版本既時候,暴雪就已經提供左另一種勝利方法比大家,就係今日介紹既呢一副牌組既核心牌「黯刃騎士」烏瑟既英雄能力,召喚四騎士,當場上集齊四騎士既時候,就可以直接觸發摧毀敵方英雄呢個特殊效果,效果發動個時仲有固定特效添,都幾有趣架。

牌組運作基礎

起手留低費手下,由於呢副牌組有大量抽牌卡,所以要抽到關鍵既牌應該唔會太難,所以關鍵牌無必要一開始就留係手入面,呢副牌組既核心當然就係集結四騎士獲得勝利,但係如果要一隻一隻咁召喚,就太無效率,而且對手都口吾係傻既,又點會比你咁易成功?所以我地既目標就係响自己既回合入面一次過召喚曬四騎士出場,而且的確係可行既,只不過需要一啲條件,條件就係需要己經變身成為「黯刃騎士」烏瑟、有十個水晶而且手上要同時集齊拍賣大師比爾杜加上3個幸運幣或者2個幸運幣加一個秘密。

 

牌組介紹

單卡分析

「黯刃騎士」烏瑟當然就係呢個牌組既核心,無佢就無呢副牌組,佢出場個時會直接裝備一把有生命竊取既5/3武器,佢既英雄能力係召喚一個四騎士,而當成功集結全部四騎士係場上就可以直接獲得勝利,而都係我地呢副牌組最主要既目的。


水文學家係一張比較汎用既聖騎專屬手下,佢可以發現一個秘密,可以因應當時既需要去選擇唔同既秘密,而無論選擇左咩秘密都好,因為聖騎既秘密都係只需要1費用,所以就算即時無咩大作用都可以留返係手作為我地核心Combo,召喚四騎士時所必要用到既低費法術。

搶刧暴徒係呢副牌組入面一張非常關鍵既牌,能夠用佢既效果成功得到幾張幸運幣係會直接影響呢副牌組既必殺組合技能否成功與否既關鍵所在,一般對手就算唔知你既牌組到底係玩啲乜都好,都會優先處理搶刧暴徒,所以正常來講,係出搶刧暴徒之前,應該先將對手場面清空,例如前一回合放出末日預言者,確保對手要用法術先可以處理到搶刧暴徒,咁先可以確實獲得幸運幣。


拍賣大師比爾杜亦都係呢副牌組既核心牌,因為無佢就無可能一回合召喚齊四騎士,佢既效果係只要施放法術就可以回復英雄能力,利用佢配合幸運或秘密來達成一回合集結四騎士。

四騎士Combo = 先變身成為「黯刃騎士」烏瑟,係擁有十水晶既回合先召喚拍賣大師比爾杜,使用「黯刃騎士」烏瑟既英雄能力隨機召喚一個四騎士,然後使用幸運幣重置英雄能力,再使用英雄能力隨機召喚另外既四騎士,重覆以上步驟直到四騎士集結。

 

小編閒談

四騎聖係一副娛樂向既牌組,但亦不失威力,因為打出Combo既時候,對方完全無辦法做任何事情,所以只要集齊所需要既牌,就只需等待到自己回合獲得勝利。