【正確使用方式】悲報(?)任天堂 Labo 嘅真正使用者係貓!

Twitter @@gomadarekaketa

最近推出市面嘅任天堂「Labo」,唔知大家有無入手?我本人就無啦,我屋企養咗兩隻貓,當佢地連紙巾盒都會玩一餐嘅時候,我完全想像到拎兩盒 Labo(紙皮・多散件・又會有線同橡筋 Fing Fing 下)返屋企之後,應該會一秒家變……

不過,日本好多養貓嘅網友就似乎比我勇敢,「明知山有虎」都仲係買咗 Labo 返去玩,結果 Twitter 上面呢幾日「Nintendo Labo」成為熱門關鍵字,你以為佢地係急於想同網友分享自己嘅製成品?非也!我一撳入去睇,全部都貓黎嘅!

雖然睇到呢度,唔知你嘅反應係咪同我一樣「好得意啊啊啊 /w\」咁樣,不過,我只能夠講:我唔買 Labo 果然是正確選擇啊 LOL!我身邊有啲朋友買咗 Labo,的確會同身邊本來唔打機嘅女朋友或者屋企人砌得好開心,所以我並唔係話緊 Labo 唔好玩喔,如果你屋企嘅小動物好聽話嘅話,你或者唔駛好似我咁顧慮咁多……(笑)

今日同大家分享住咁多笑料先!

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章