【偷懶適用】初號機膊頭造型肩枕,擺公司用好似幾好瞓#話你中二又唔係

 

大家喺剛剛過去嘅動漫節有無幫襯到 Evangelion Store 買周邊?作品嘅劇場版雖然話說話 2020 年上映,不過《Eva》呢套作品發展到而家,早就唔係動畫界別咁簡單,根本就係一個品牌黎,所以我都幾肯定就算故事完左,佢都係會有無限期嘅理由狂出周邊,好似呢個肩枕咁。

 

 

呢個造型真係話你中二又唔係,惡搞又唔算,但係望落去軟綿綿,真係乜威嚇性都無哂!官方建議用家一買買一對,安裝(?)喺自己膊頭好似左右門神咁,無論番工定上飛機都可以好好瞓咁話喎……

 

 

不過呢舊野目測都幾大份,真係將各位用家當係初號機咁款,又係嘅,機就是你,你就是機,溶為一體,差在無橙汁包圍住你架咋。老老實實,真係拎番公司用嘅其實好惹人注目……

 

 

同場加映 Emergency 款式抱枕,假設屋企有位嘅,買兩個擺地下當坐墊其實幾好 Feel!如果你想入手以上周邊,今年 9 月 1 日之後去東京 Evangelion Store(EVANGELION STORE TOKYO-01(池袋))就會買到架啦!

講咁多之後,比我貼多次劇場版新 Trailer:

 

麻生龍

中二病廢中,打機會自己講野自己笑,鍾意睇機械人動畫,貓世一。

追蹤

更多文章