【突發】SNK官網驚現計時器 極有可能係 TGS2018 發布神秘新作!

雖然呢幾年格鬥大廠 SNK 出埋晒啲 Game 質素都唔係太好,但係爛船始終都仲有三分釘,佢話出新作就點都值得期待既。就係啱啱 SNK 既日本官網突然出現咗一個倒數計時器,而係呢頁除咗計時器之外就只有一句說話「A New Dawn Rises」,似乎意味住有一隻勁作誕生!

 

 

根據頁面上既時間,倒數完結時間大約就係日本時間 2018 年 9 月 10 日 19 時,而呢個時間臨近 TGS 2018,各廠商不嬲都會有啲搞作,當中 PlayStation 就會係 9 月 10 日 18:30 進行 Sony PlayStation Lineup Tour 展前發布會,按慣例佢地會係會上展示新一輪登陸係 PlayStation 上既遊戲,算係晒冷行動。而呢場發布會根據以往慣例大約為時一小時,預計時長1小時。而巧合既地方就係發布會開始半小時之後,就係 SNK官網倒數計時結束,咁計落應該新作會係 PlayStation 發布會上正式發表。

 

 

如果大家有印象的話,《KOF XIV》就係於三年前既既 TGS PlayStation 展前發布會上正式公布,睇個勢新作好有可能就係《KOF XV》,不過前車可鑑,記得執好晒啲樣先出街阿……

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章