【在地速報】電擊文庫 25 週年推出新遊戲《魔法禁書》鎌池和馬 x Square Enix 計劃始動

 

如果係鍾意睇輕小說或者動畫嘅朋友,提起電擊文庫四個字,一定能勾起你唔少回憶。電擊文庫馬上就迎來 25 周年紀念,黎緊 2018 年 10 月 7 日仲會喺秋業原舉行慶祝活動,唔止有聲優出演(例如《刀劍神域》松岡禎丞、戸松遥;《禁書》阿部敦、佐藤利奈等),仲會有作家&插畫家見面簽名會,由於活動係免費入場的,如果我抽到時間都一定會去參加。

活動當日仲會公佈《電擊》黎緊嘅新計劃,包括剛剛釋出消息嘅全新遊戲 Project,遊戲名目前未公佈,不過網址縮寫為《11 Calamities》,相信實際名字都會是類似。

遊戲嘅重點係乜?就係遊戲開發由 Square Enix 擔當,劇本創作則由鎌池和馬老師執筆,人設則係同鐮池老師於《禁書》系列中合作無間的畫師はいむらきよたか所負責;對於電擊文庫讀者黎講,相信都係一啲令人見到就興奮嘅名字!

 

遊戲概念圖

 

至於遊戲對應平台、系統等其他詳細資料,官方而家就賣個關子,留待 10 月 7 日活動當日先至會在現場公佈;我會繼續跟貼消息,為大家報告!

 

 

麻生龍

中二病廢中,打機會自己講野自己笑,鍾意睇機械人動畫,貓世一。

追蹤

更多文章