《碧血狂殺2》vs《薩爾達傳說 曠野之息》 遊戲細節大比拼

《碧血狂殺2》(Red Dead Redemption 2)有幾正我諗唔洗點講,而且仲好有機會問鼎今年既 Game Of The Year 添!不過講大家又記唔記得上年拎咗 Game Of The Year 既《薩爾達傳說 曠野之息》同樣係有得騎馬、同樣地擁有極為出色既物理引擎,有唔少朋友甚至話《碧血狂殺2》係靚版《薩爾達》,咁到底將 2隻 Game 拍埋一齊對比會係點呢?

 

 

今次影片係由 ElAnalistaDeBits 製作,如果淨係想睇畫面對比既話,咁你可以直接上一頁架啦。淨計畫面《碧血狂殺2》絕對係狠狠地碾過《薩爾達傳說 曠野之息》,所以今次比拼主要係對比遊戲入面碰撞效果、馬匹 AI 設計、人物互動、環境等等細節。

 

第一個對比就係人物係火堆入面既反應,《薩爾達傳說 曠野之息》行入去係會令自己著火,而《碧血狂殺2》就唔會有反應,不過當你綁住敵人拖入火堆其實都會著火的

然後就係樹林環境物理互動比拼,係《碧血狂殺2》入面行入樹堆,樹係會被推開,而《薩爾達傳說 曠野之息》就無乜明顯物理互動

 

跟住落黎就係水中生物既 A.I. 比拼,係《薩爾達傳說 曠野之息》當角色接近,魚就會游走,當逼佢游到近岸地方時就會跳上岸。係《碧血狂殺2》同樣地當角色接近魚會游走,不過當逼到埋岸邊時,魚只會停留係原位。

 

 

然後就係同 NPC 互動部份,係《薩爾達傳說 曠野之息》不論林克點踩啲貨,企係櫃枱上面同店員講野都無分別。而《碧血狂殺2》你行入去櫃枱都會比店主鬧,呢點明顯做得比較好。

 

 

再落黎就係 NPC 既 A.I. 比拼。二款遊戲只要用武器指住 NPC 同樣會露出驚訝既神情,係《碧血狂殺2》入面 NPC 甚至會逃跑又或者拔槍反擊。

 

 

跟住落黎就係一連串既馬匹 A.I. 同物理測試。首先係《薩爾達傳說 曠野之息》入面,高速騎乘中撞到障礙物最多都只係停一停,然後就可以繼續飛馳。而係《碧血狂殺2》入面,我諗大家都好熟架啦,就係會「炒馬」。

 

 

咁係斜坡、高底差大既地方騎馬又會有乜分別?《薩爾達傳說 曠野之息》入面當斜度超過某一個點,就會連人帶馬跣返落去。而係《碧血狂殺2》入面,如果斜度、高低差太大同樣係會「炒馬」。

 

 

咁馬匹對外來反應又會係點?二隻面對係附近發生既攻擊都係無乜大反應,但係當有火焰出現時就會立即跑走,果然動物都係怕火既!

 

 

最後就係主角跑步時,馬匹識唔識得跟上主角。係測試中只有《薩爾達傳說 曠野之息》既馬匹會追上黎,係《碧血狂殺2》馬匹會長期處於一個固定距離,必需要主角停低先識得接近,呢點就明顯地前者做得較為出色。

 

影片中仲有好多唔同既測試,有興趣既朋友可以睇下。不論大家鐘意邊種設定都好,連續 2 年有咁出色既遊戲比大家玩,絕對係非常之幸福,希望明年繼續有咁出色既佳作出現。

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章