【高手在民間】埼玉縣山道驚成打卡熱點!鏟青鏟出吉卜力著名角色 #青苔個青

 

正所謂高手在民間,街邊塗鴉大家見得多,但係利用郊區路邊石坡上面青苔鏟青鏟出個未來,相信就唔係咁常見!

日本長青電視節目《めざましテレビ》就喺 12 月 25 日報導左呢個位於「埼玉県秩父市定峰峠」嘅奇妙景象,到底係邊位朋友一雙巧手目前仲係不得而知,只不過呢一連串《吉卜力》角色人物就令呢條山路突然成為旅遊景點。

 

 

無論係山林中嘅精靈鹿(幽靈公主)抑或路邊嘅龍貓,每一個角色都係大家耳熟能詳嘅動畫角色;藝術分好多種,能夠引起大家注意兼獲得全人類好感認同嘅就真係相當唔簡單,有網友話「能夠製作出不令任何人感到困擾的藝術品」以及「將青苔當畫布簡直係最友善嘅藝術表達方式」,呢一點我十分認同!

埼玉縣並唔算係港人旅遊熱點,所以大家如果無緣份親身一遊,就睇住網上圖片同享歡樂吧~

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章