【電競新聞】多謝台灣著名電競選手 Gamerbee 發聲「有一群人很努力的在維持我記憶中的香港」

 

政治與我們息息相關,而相信香港最近情況,亦很難令大家坐視不理、視若無睹。因為香港近日「峰火連連」,原定將於 8 月中於香港舉行嘅《Capcom Pro Tour》香港站,早前亦由美國官方以「保障選手安全」為理由,將成個香港站項目從比賽中移除

 

 

此舉一出,當然令到唔少亞洲區選手大表失望,失望唔止於「無得打比賽」,亦都因為大家都對香港嘅現狀感到痛心。與香港一向友好嘅台灣,就有一名代表,率先為今次嘅事情發聲,佢就係 Gamerbee,通稱小向,台灣籍國際格鬥電競選手,Capcom Pro Tour 目前國際排名 27 位,亞洲排名 20 位。

 

 

佢用佢嘅 FB 粉絲專頁,轉發左尖沙咀 First Aid 女性義工被警方 Head Shot 射爆眼球嘅新聞,全文如下:

 

 

「在這個世界上的某個角落,一定有人為了做對的事,而付出了極大的代價。」作為一個國際選手,同時係一位台灣人,面對住各種「國家級」嘅壓力,Gamerbee 都仲願意為呢件事發聲,作為遊戲界嘅一份子,我地好多謝你關注。

 

不撤不退

不撤不退,我愛香港。

追蹤

更多文章