【遊戲新聞】初代巫師免費送 使用 GOG 即可輕鬆下載

斷估大部份人同我樣,都係由《The Witcher 3: Wild Hunt》(巫師3:狂獵)先開始接觸呢個系列,對於前作嘅認知係接近零的。日前開發商 CD Projekt 就宣佈,初代《巫師》加強版(The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut)將會變成永久免費,只要大家安裝「GOG Galaxy」即可輕鬆下載。

 

 

初代《巫師》雖然都係角色扮演動作遊戲,但就唔好諗住同《巫師 3》差唔多,實際上係採用完全不同嘅系統。初代《巫師》不但唔係開放世界,戰鬥系統亦都比較「流」,就算強化版,畫質同戰鬥質感都好「微妙」。不過如果係想了解原著故事的話,初代《巫師》係一個唔錯嘅選擇,因為劇本上係比較接近原著。

 

 

即日起,只要安裝 CD Projekt 旗下遊戲平台「GOG Galaxy」,就可以喺「最近遊戲」入面見到拎 Game 嘅 Banner,同意接受 GOG 新聞資訊就會自動領取。

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章