【遊戲新聞】拳頭社新作開發 英雄聯盟世界觀 MMOPRG

《英雄聯盟》(League of Legends)呢款遊戲紅足十年,而 Riot Games 一直以來都想開發其他以《英雄聯盟》為藍本嘅遊戲,上年出片果隻「Project F」就係一個好例子。日前 Riot Games IP 及娛樂業務全球負責人「鬼蟹」 Greg Street 就喺 Twitter 上透露,將會推出以《英雄聯盟》為世界觀嘅大型 MMORPG 遊戲。

 

 

 

Greg Street 喺 Twitter 上出咗條 Tweet,內容係將會以《英雄聯盟》世界觀推出一款大型遊戲,為此佢地正在請人中,而當有人問及係咪「MMO」遊戲,Greg Street 亦都直接回應「係」,不過就再無更多嘅說明。

 

以《英雄聯盟》世界觀做 MMORPG 已經夠晒吸引,相信大家都會非常期待呢隻作品,不過目前 Riot Games 則未有任何消息發表,我地會繼續留意最新嘅消息。

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章