【遊戲介紹】隱世出色獨立遊戲 《The Eraser》動作流暢表現紮實有難度

獨立製作遊戲雖然質素參差,但係你肯搵的話好多時都會發現好野。今次同大家介紹嘅《The Eraser》就係一款極優質嘅動作遊戲,玩起上黎手感絕對唔輸比大廠作品,現時已經有試玩版免費下載,試完你就知我無吹水。

 

 

《The Eraser》由 Painted Black Games 製作,屬於角色扮演動作遊戲,基本採用 45 度俯視角度,不過官方就將佢定為為類銀河戰士惡魔城遊戲。遊戲故事講述主角喺海上飄浮,醒來之後已經喺一個不知明嘅小鎮上,鎮上充滿住各種怪物,然後前進探索。喺試玩版入面仲係未知故事想講乜,但係場景設計上就充滿住黑暗而神秘嘅感覺,氣氛幾唔錯。

 

 

戰鬥部份可視之為俯視角度版《Dark Souls》,基本操作分為輕、重攻擊、墊步、碌,主要玩法就係迴避敵人攻擊後,利用空檔時間進行攻擊。當擊敗敵人後有機會掉落物品,大致分為攻擊、回復兩種道具。攻擊道具可發出直線或範圍強力魔法,係現時唯一遠程攻擊,而回復道具就用黎補血。試玩版中每次死亡都要由頭開始,所以回復藥係極缺乏的,真係夠晒挑戰性。

 

部份場景會變為平面視角,幾得意

 

《The Eraser》現時處於開發階段,未有確實推出日期,對應平台亦未定,有興趣嘅朋友可以去 itch.lo 下載試玩版遊玩。

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章