【遊戲介紹】保證你玩到嘔血 《Hatetris》世界紀錄得幾十行的俄羅斯方塊

大家玩《俄羅斯方塊》(Tetris)果陣,唔知有無試過啲方塊跌得越黎越快,但係就等極都唔出你想要嘅方塊(多數都係長條),然後不停跌 2×2 或者 S 形,讀心能力一流。喺十年前就有位程式設計師,因為有過以上經歷,心諗反正都係不如將「讀心」玩到極致,開發出極嘔心版俄羅斯方塊《Hatetris》,連世界冠軍都搞佢唔掂!

 

 

《Hatetris》使用 JavaScript 編寫,並且喺 GitHub 上公開源代碼,作者亦都有 Keep 住更新,而且最近喺外國又再度引起討論。《Hatetris》同傳統俄羅斯方塊最大分別係佢有特別嘅 AI,會測試所有可能形狀所有可能位置,再因應情況跌粒最乞人憎嘅方塊俾你,如果所有位置都差唔多的話,就會不停跌 S 或者 Z,另外佢係無重力,即係所有方塊唔會自動跌落黎,要按下先會郁一格,玩幾慢都得,不過你玩落就發現無論幾慢都係無意思。

 

 

點解咁難?如果淨係跌 S 或者 Z 其實唔難玩,因為你點都可以食到一行,最麻煩係佢會因應情況跌其他形狀,只要符合條件的話全數七種方塊都會出現,不過我就玩唔到出黎,試咗好多場我最叻都係得 2 行,不過睇返世界紀錄都係得 31 行(2017 年維持至今),咁計都唔算好差丫!

 

《Hatetris》畫面極之簡陋,只需要用瀏覽器就玩到,但係有嘅係滿滿嘅惡意,想挑戰下自己 eq 的話,不妨試下。

 

《Hatetris》傳送門

 

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章