【遊戲介紹】恐怖睡前故事書 《Bedtime Horror Stories》開始閱讀後就不能停止

現今世代越黎越少人睇書,但係以前瞓前睇書係不少人嘅習慣。新作《Bedtime Horror Stories》描述閱讀一本睡前讀物時,發現開始閱讀後就不能停止,逼你要睇完為止,但喺睇書中途四周不停發生恐怖事件,到底有無命捱到睇完本書呢?

 

 

《Bedtime Horror Stories》由 Arkuda Inc. 開發,係一款恐怖解謎冒險遊戲,採用第一身視點。故事講述主角山姆獨自一人在家,喺深夜時份想瞓時被一把喺閣樓傳來嘅聲音吸引,上去之後發現係一本神秘嘅書。當山姆打開呢本書嘅一剎那正式中伏,四周嘅物件仿彿有生命般活動,有友善的有惡意的,同時發現無法停止閱讀,想擺脫本書就必需將佢睇晒!

 

 

當你親身實踐睡前故事時,周邊生物有機會對你不利,神秘書會提供工具比你與之對抗,同時你要努力解謎。就咁睇神秘書好似係你嘅夥伴,但實際上佢會一直睇實你,並不時會出古惑陰你。你亦可以嘗試摧毀書本,但係失敗的話有機會觸怒書中神秘力量,引發不可避免嘅後果。

 

 

《Bedtime Horror Stories》未有確實推出時間,對應平台為 PC Steam,有興趣嘅朋友可先加入至 Wishlist。

五木

動漫電玩宅,極愛金田一系列,擅長動作及策略遊戲

追蹤

更多文章