1995年版《攻殼機動隊》拍出2027既水準!不過…

等咗好耐既真人版《攻殼機動隊》正式上映,睇完就梗係想講下自己既感受啦,至於果啲士郎正宗原著,押井守導演果類 Google 到既野就唔講啦,你地都唔會想睇架啦!所以今次集中講下套戲到底同動畫差幾多呢,戲入面既香港又係點等等,當中仲會有少少劇透,唔想睇既就上一頁啦。

 

下文含部份劇透內容

故事劇本係 Base on係 1995年果套攻殼劇場版,咁當然作出咗唔少改動,最大既改動莫過於由原作大篇幅描寫「網絡」、探討「Ghost (靈魂)」定義 (漫畫版係 1989年開始連載!)。而今次既電影版就側重描寫主角「草薙素子」尋回自我,當然亦都有涉及講 Ghost (靈魂) 呢樣野,不過「網絡」部份反而著墨甚少。當然而家有大量「網絡」、「虛擬世界」等等類似既題材作品,而且以系列第一彈黎講,咁樣既舖排無可口非,之但係個人黎講就覺得比較可惜。(話晒 Matrix 都係受到攻殼既啟發)

 

講返故事本身……老實講幾老土,而且節奏都算慢。但係今次真人化攻殼絕對有比 95年動畫優勝既地方,就係世界塑造。電影入面既 Cyberpunk 世界取景係我地身處既城市 – 香港。成套電影採用大量既 CG 重建我地所熟悉既地方,充斥住大量有霓虹燈味道既立體投影廣告,表現出好繁華既景象;另一邊則刻意製造樓宇間極擠迫既視覺、八十年代九龍城飛機低飛既畫面,同時亦都保留咗大量烏煙瘴氣既橫街窄巷,繁華同貧窮交集,處處滲透出一種詭異既感覺,呢一種視覺衝擊已經好耐無係大銀幕上見過,同當年動畫版相比反差感覺更強 (嗱你如果拎黎同 Blade Runner 比咁無野好講……)。當然仲有好多好特別既位好值得講,不過廢事劇透太多,自己入場留意下啦,身為香港人睇係特別有感覺的。

1995 年動畫版既世界

 

香港八十年代既標誌 – 九龍城飛機低飛既畫面

 

真人電影版所呈現既世界

 

咁 CG 黎講點解好似好多人鬧話做得屎呢?套戲啲景的而且確係做得靚既,但係人物動作 CG 就出出地事,係宣傳果頭5分鐘已經見到動作唔算流暢,戲尾一戰就更加明顯,扣分位。另外宣傳重點之一既藝妓動作亦都有少少怪怪地,不過水戰一幕既出色表現其實已經加返唔少分 (順帶一提水戰一幕係完美重現)。

呢幕認真完美重現

 

演員演出黎講……北野武係做得最好果個,比起原版既荒卷課長佢實在型太多了。至於其他演員,因為故事太側重主角素子,變咗原作既 Team Work 係無晒 (完全無雙 Mode),本身既公安九課變到好似得返荒卷課長同素子咁,其他人變晒做花瓶。至於阿九就話傀儡師久世演出有驚喜,夠晒機械人咁話啵!

 

總括黎講,攻殼 Fans 相信收貨有突,非 Fans 亦都值得入場一看,除咗因為係香港拍之外,真人化而又有正皮既荷李活電影無乜幾多套,除非你話你好欣賞真人版龍珠啦。

 

回帶相關文章:

《攻殼機動隊》超正電影 Art Book 大Show戲中機械人設定!

 

艾力

幪面超人頭號粉絲,玩具figure 無一不歡,極喜歡玩潛入式遊戲。怎吃也不胖,只因最喜歡「食字」﹗人生座右銘是「自作樂,很快樂」。

追蹤

更多文章