【如果你仲猶豫緊】《刺客教條:始源》越玩越有味道!遊戲初心介紹

 

Assassin’s Creed: Origin》(刺客教條:始源)你入手咗未?遊戲推出短短幾日入面,喺世界各地都再次掀起一股《刺客》熱潮;我地編輯部幾位成員都係晚晚玩到唔願瞓!

喺遊戲推出之前,我喺信和不時會聽到「刺客系列出得太密,今次咪又係換湯不換藥?都係唔玩啦!」之類嘅評價,咁我都明嘅,對上兩次《Unity》以及《Syndicate》因為分別以法國及英國為背景,咁遊戲氛圍上唔多唔少有啲類似。

不過,喺我自己入手遊戲之後,我可以好肯定咁同大家講:Ubisoft 今次推出嘅《Origin》絕對係超革新之作,以埃及為背景,遊戲內容唔止包含「歷史」,仲帶有濃厚古埃及神祗傳說嘅神秘感。

我地嘅總編就表示遲啲會出一篇正式嘅遊戲評測文,不過,如果你到今日仲猶豫緊入唔入手遊戲,我可以好簡單咁同你講:《Origin》係一隻有歷險、解謎元素嘅動作遊戲,一開始舊 Fans 可能會唔慣;不過玩落去就會發現《刺客》傳統嘅樂趣其實都以一個新嘅方式融合喺遊戲入面。

以下係我喺遊戲中見到其他網友分享嘅截圖:

地圖「同步」

信仰之躍

 

遊戲已經上市架啦!仲要係中英文同梱版添!大家快啲去 Game 舖或者 PS Store 望吓啦~

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章