【東京直擊】世嘉鯛魚燒店新口味!居然係青綠色餡(抖)

SEGA 世嘉喺日本有唔少分店同搞作,早前佢地喺池袋就開咗間「セガのたい焼き 池袋店」鯛魚燒專門店,咁難得在下黎到日本,既然都去得打機,當然就順便去朝聖一下。

店舖位於池袋東口附近,口味好似經常都會變,因為我都見到唔少「期間限定」嘅口味;不過,除咗大路口味如紅豆、抹茶之外,都有啲比較新式嘅餡料,例如係芝士豬肉、香蕉朱古力等等。

不過,佢呢期最新嘅口味,我真係掙扎咗好耐要唔要試……

其實聽個名就無乜野,薄荷朱古力,聽落仲好清涼添!不過見到佢青 BB 咁,我真係諗咗好耐先同個店員要咗一份。

不過因為肚餓,我都係大口大口吃了,唔知,見到青藍色我個人始終有少少抗拒,但係食落口又唔差,係好濃 Mint Chocolate 味,其實幾好食。

呢隻口味淨係做到 6 月中,不過見佢生意好好,大家有機會黎到東京池袋,都可以考慮黎試下唔同口味!

地址:〒170-0013 東京都豊島区東池袋 1-21-1 TECH 35 ビル 1F
出口:JR 池袋駅 東口徒歩 10 分 セガ池袋GiGO 1 階

麻生龍

中二病廢中,打機會自己講野自己笑,鍾意睇機械人動畫,貓世一。

追蹤

更多文章