Marvel木製模型開箱! 唔駛膠水都砌到!

大家以前接觸開嘅木製模型多數係交通工具丶動物或者名勝,題材有少少單調,而且可能仲要用白膠漿先可以完成到,今次就同大家介紹下呢套由 Marvel 授權,JIGLE 推出嘅 Marvel 系列木製模型,款式包括 Iron Man 丶 Captain America 盾牌丶雷神鎚丶Antman丶仲有 Thano 隻無限手套,今次就揀 Antman 開箱,落手砌下係咪咁好玩先!

每款除咗有說明書丶木製部件,仲有本精美小冊子,介紹英雄資料背景及其電影作品資料

說明書唔算複雜,砌開 Lego 嘅朋友都應該易了解及上手

每個部件都輕易分件,但不宜太大力,始終木比平時嘅塑膠模型脆

部件組裝算係簡單,用陰力就可以完成又唔會整爛

每個detail位分件都多,好似膊頭位置都細緻呈現

雖然係木塊部件,但都可以呈現複雜部分,Antman噤制手勢都可以呈現到

雖然呢款 Antman 係系列中屬於最高難度,但對我呢d手殘兼無乜砌模型經驗都可以應付到,花15mins都已經砌到大半

花多10mins砌埋表面部件就大功告成!




完成品比6吋仲要高少少

完成品好硬淨唔會甩頭甩骨,外形比我想像中更細緻,由頭盔丶腰帶丶以及脊部儀器嘅 detail 位都可以呈現到,而且有d部件亦有線條紋理處理,令到呢隻木製 Antman 更加忠於原著,唯一缺點係頭盔部分做唔到接駁喉管,但始終係木製模型,造型有80%已經係非常抵讚! 呢款 Marvel 木製模型賣緊百幾蚊左右,性價比尚算合理 ,Marvel fans 不妨買黎砌下收藏。

除咗 Marvel 系列,JIGZIE 仲有砌得又玩得嘅 JIGZLE AR MOJI系列  JIGZLE STEM系列,大人小朋友都啱玩!
(官方資料)
JIGZLE AR MOJI系列

首推的Moji系列共有五個角色,包括有:日本武士、藝妓、王子、公主及辦公室男,而辦公室男更只會於Landmark的Codelab獨家發售。

- AR Moji系列是JIGZLE首次自家研發及製作出來的本土AR產品,客人購買了Moji系列回去,砌好了模型,下載了應用程式就可以掃描模型使用,我們可以根據個人喜好,為角色轉換造型、表情等等,而且可以點擊場景,會有不同的效果出現,更有實景拍攝模式,可將Moji帶到任何地方拍攝。始終應用程式只是剛剛推出,它將不斷的優化及更新,JIGZLE自身擁有多個國際知名電影及卡通的版權,在不久的將來更會將多個知名角色融入AR Moji系列,推出Multi play模式、連線對戰等等功能,定必引起粉絲們注意!

JIGZLE STEM (將於10月發售)
JIGZLE STEM - 是由JIGZLE教育產品系列設計團隊,聯同香港城市大學電子工程學系應用程式實驗室共同開發,首先推出的是「智能編程地球儀」,當小朋友將底板及模型拼湊好後,我們需要利用電腦並下載了JIGZLE製作的專用編程軟件,便可開始試驗,利用WI-FI傳送相對簡單的指令可令地球儀開關燈、左右自轉,地球儀上印了地圖,小朋友可以根據自己想法去實行指令,如:「想由香港飛到美國」,類似這樣的問題,需要計算到轉動速度、時間、距離、早上還時晚上多個問題,這驅使小朋友活腦袋,達至STEM的目的。
-而眾所周知,香港城市大學的水底機械人多次獲得多個國際獎項,JIGZLE更有意將這個作品引入到JIGZLE STEM系列當中,除了基本的防水設計外,JIGZLE設計團隊更要突破種種物料上的困難,例如如何令木塊可以潛到水底? 木塊長時間浸濕了水後,會令木塊消耗速度加快,需要為木的表面加一點工夫嗎?等等的問題。但這無疑是一個非常吸引的產品!

艾力

幪面超人頭號粉絲,玩具figure 無一不歡,極喜歡玩潛入式遊戲。怎吃也不胖,只因最喜歡「食字」﹗人生座右銘是「自作樂,很快樂」。

追蹤

更多文章