【唔係落 Switch】Altus 神秘新作《P5R》繼續係 PS 向!到底係續集定係 Fans Service?

 

於 2016 年推出嘅《Persona 5》絕對係我當年最高評價 RPG,遊戲推出至今依然人氣高企,加上動畫播放嘅關係,令到好多朋友不斷落坑!

而喺呢兩年黎,隨住《真女神傳生 5》宣佈會喺 Switch 平台推出、Joker 又加入《大亂鬥 SP》成為 DLC 角色之後,坊間一直有傳言話《P5》及後續作品話唔定都會登錄 Switch 平台,不過呢個傳言今日正式打破了!事關幾日前 ALTUS 開放一個名為「p5r.jp」嘅網址域名,而今日就正式推出首條 Teaser 片段:

 

 

呢隻名為《P5R》嘅新作品遊戲繼續係登錄喺 PS4 平台的!雖然官方於片段中就提到「2019 年 3 月」先會推出進一步遊戲消息,或者係因為唔想將於 2019 年 2 月 14 日推出嘅旗下另一力作《Catherine Fullbody》被搶鋒頭?不過,《P5R》消息一公佈,各界《P5》Fans 馬上興奮起來了!

 

 

到底《P5R》係好似《P4 Golden》咁樣係加強完全版、定係全新續作,目前我地都不得而知;不過知道可以再有機會一睹 Joker 風采,作為 Fans 的我還是很高興的。

有最新消息再與大家匯報~

 

神婆

遊戲雜食向,FPS 苦手,全種類 RPG 專攻,重度聲優控。使用機種:Xbox Series X|PS5|Nintendo Switch|Steam Deck。

追蹤

Facebook 更多文章