【玩物花絮】原作者親傳教授 迷你LEGO鋼琴

LEGO Ideas 21323 Grand Piano 仲有幾日就正式發售,不過聽到坊間唔少嘅朋友仔呻,一係就嫌售價太貴,唔係嘅就話個琴太大冇地方擺。但係原作者 Donny 一早已經準備好個 Plan B 比大家,嫌貴嫌大件嘅,不如試下砌呢個 Minifigure Size 嘅迷你版LEGO鋼琴 Mini Grand Piano。

 

有埋 Part-List 方便大家自己出去執件

 

而我亦一早收到佢嘅製作說明書同組件,我都一早砌好左出嚟。不過提一提大家,隻 Minifigure 係我自行配搭(枱頭真係得呢隻人仔),所以大家唔好過份解讀啊!

 

琴蓋仲可以閂埋添

整座由 Mini Grand Piano 只係用左 127 件組件砌成,如果唔計個紅色地台就只係需要 83 件組件就砌得到!想砌呢個迷你版本嘅朋友,仲唔快啲執定件,到 21323 Grand Piano 8 月 1 號正式發售之後,就可以一大一細咁擺埋一齊啦!

 

阿九

打機 - 識少少;玩具 - 識少少;睇戲 - 識少少;動漫 - 識少少..... 買膠、派膠、分享膠!Only The Best Is Good Enough! Lego Enthusiast //goo.gl/HRnxDW

追蹤

更多文章