【讀者投稿】B.Swift 盒兵開箱文:75280 501st Legion Clone Troopers 501軍團

我終於等到啦﹗由 2013 年 75002 AT-RT  後,就耐冇見過咁正的星戰動畫複製戰記(Clone Wars, 下稱CW) 複製兵 (Clone Trooper) 盒兵SET。外國一位有名 LEGO Youtuber Ryan – MandRproductions係兩年前發起個Hashtag #wewant501stbattlepack。當時,好多人每次見到 LEGO 官方出星戰 POST 都留言要 501st Battlepack。咁點解我地咁想要 501st 複製兵?

因為有名的 Captain Rex 就係501軍團的隊長,同時係 Anakin Skywalker 帶領的兵團。星戰動畫複製戰記(Clone Wars, 下稱CW)第5季同第6季都有更深入的故事。係電影前傳第3集當 Anakin 變節後,佢就係帶 501 軍團殺入 Jedi Temple。(下面係相關片段)

 

複製兵係LEGO Star Wars 兵裡面算最受歡迎的兵種,因為不同兵種配有不同顏色,顏色喺 CW 前期用黎分官階,CW 後期就係用顏色嚟分軍團。LEGO 出過不同款式的複製人,當中包括 501 軍團。但 2013 年,只有 75002 AT-RT  出過隻兵。因此,501 兵由 2013 年開始不斷升價。就算我儲開兵,都冇儲到好多隻。而當我知道迪士尼會將完結 CW ,我就知道佢會再出 501 兵 Minifigures﹗

講左咁耐,75280 501st Legion Clone Troopers 盒野點呢﹖今次佢同平時細盒 Battlepack 唔同,定價為 $30 美金(平時盒兵係$15美金)。LEGO 官方可能知道 501 實賣得,所以決定出盒大 Battlepack 。

 

架Speeder上面有兩支舊版槍

 

兩架機唔錯又夠型,一架 Speeder 同 Walker,以散件黎睇都OK呀。兩架野有用貼紙。外國 Youtuber 有提到隻 Walker 坐位到有改進。以前Walker 上的手把係抽隻人時用連人帶把一齊拉走,衣隻 Walker 就改善左這問題,拉走隻人都唔會拉走個手把。

 

Walker 炮位改用左 Stud Shooter ,可玩性高左但外觀就差D。

Walker 比起 2013 年出個架整體上少左件,最明顯係雙腳冇以前咁多件。

兩架機加6隻人,3隻501士兵,1隻501 Jet Trooper,2隻機械兵。隻501士兵冇左腰Print但轉左做全腳Print。

 

呢盒野主要都係俾我量產下 501 軍團士兵,同時擴充下我的機械兵團。佢比平時 Battlepack 貴一倍,但一分錢一分貨,有 7 支舊版槍同 1 支長槍,唔洗硬食Stud shooter。

一盒兵有曬複製兵同機械兵兩邊兵種玩,而最重要當中係有 3 隻 501 軍團普通士兵,我個人覺得幾抵玩。就算唔係儲開 LEGO Star Wars 兵,都可以買一盒嚟玩下。

評分:9.5/10

好野我上面講曬啦,但如果我硬要去彈呢盒野,就只可以彈佢隻兵冇腰 Print,不過對我就冇咩所謂。而我就最希望佢係賣 $15 美金,一架 Speeder 配 4 隻 501 軍團士兵就最好。最後,當我完成501軍團大隊時就再POST 相啦﹗

想跟進建軍進度可以follow InstagramFacebook PageYoutube Channel。歡迎發問,會盡量解答。

願原力與你同在!

 

 

 

VJGamer 歡迎讀者投稿 – 如蒙投稿,請將文稿、筆名、作者簡介及聯絡電話,電郵至 [email protected]

 

Bruce Bswift

Swifties, skater, bboy, AFOL (adult fans of Lego), Jedi.

追蹤

Facebook 更多文章 網站