【遊戲新聞】抄襲能力突破天際 《Project DT》中國「製」全新動作遊戲充滿濃厚熟悉感

中國近年製作遊戲嘅水平不斷提高,之前有片睇嘅《黑神話:悟空》美術水平絕對唔輸歐美大廠,今日又有一款睇落去美術做得唔錯嘅新作《Project DT》發表,但係就同前者一樣,雖然係新遊戲但就有極濃厚嘅熟悉感,所有野都似曾相識,真係好微妙。

 

 

《Project DT》由中國團隊 Digisky 開發,係一款動作角色扮演遊戲。根據官方新聞稿介紹,遊戲以未來科幻世界為背景,因為戰爭地球已接近破壞,人類移居至平流層並居住於由 AI 及機械人管理嘅城市,然後有一日機械人同 AI 失控,於是身穿拳甲嘅女戰士挺身而出。遊戲特色在於戰鬥動作以中國武術表演,招色上借鑑詠春部份招式,並請到《一代宗師》武術指導鍾波為遊戲武術做設計,但就無請到馬保國大師做顧問,話晒現今武林以「閃電五連鞭」最為人所熟悉嘛。

 

 

官方介紹就係咁,然後實機演示影片第一個感覺就係「喂咁似 Nier」,再望真啲發現動作連技極似《DMC》,頭目出場仲驚嚇,《MGS》走錯棚?擺明就係再次發揮大國「組裝」嘅精神。再望下句 Slogan「自由的靈魂」,吐糟點真係多到唔知講咩好……。不過當考慮到抄襲大神《原神》都大把人覺得係神作嘅時候,相信呢隻推出果陣又一大班人吹棒,正所謂「只要夠無恥,洗乜有創意」,係咪?

 

咁熟口面嘅?

連技評分都有好好地組裝落隻 Game 度,唔知後面會唔會有 Dante 參戰?

 

《Project DT》現時仲係開發階段,未知推出時間及對應平台,如果有興趣嘅朋友自己去 J 啦,我就不了。

 

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章