【遊戲新聞】蠟筆小新推出休閒歷險遊戲《蠟筆小新 我與博士的暑假》今年七月 NS 平台獨佔

 

經典童年回憶+長青系列《蠟筆小新》即將推出夏日暑期主題遊戲《蠟筆小新 我與博士的暑假(暫譯)》(原名:クレヨンしんちゃん「オラと博士の夏休み」~おわらない七日間の旅~),對應平台為 Nintendo Switch,暫定於 2021 年 7 月 15 日發售。

在是次故事中,野原廣志需要到九州出 Trip,於是帶同家人出發,並計劃借住喺美雅朋友位於「阿蘇」的家中。野原一家人於熊本站遇上奇怪博士,從其手上接到測試用途嘅相機,小新便帶同相機開始佢嘅夏日旅程。

 

 

但係,旅程中除咗發現各種新事物之外,小新亦重遇返呢位博士,仲認為博士似乎有住不懷好意嘅一面。

《蠟筆小新 我與博士的暑假》係一隻輕鬆向嘅遊戲作品,裡面有非常多嘅收集要素,亦都有大量與其他角色嘅交流互動情節;遊戲同時有加入唔少熊本當地嘅觀光景點,所以除左 Fans 之外,亦都係一隻老少咸宜嘅遊戲。

 

 

《蠟筆小新 我與博士的暑假》 將於 2021 年 7 月 15 日發售,對應 NS 平台。

 

麻生龍

中二病廢中,打機會自己講野自己笑,鍾意睇機械人動畫,貓世一。

追蹤

更多文章