【遊戲新聞】士官長被出現於中國電影 微軟官方寸嘴回覆

呢個世界真係面皮夠厚,夠自我中心的話就做乜都得(自以為)。日前一套中國製作嘅科幻電影《天馬行空》(Unstoppable)推出宣傳海報,然後一望之後竟然發然微軟旗下大作《Halo》(最後一戰)系列主角「士官長」係封面人物,呢件事極速係世界各大論壇(如 Reddit)引起討論,就連中國嘅論壇都唔例外。

 

電影海報嘅設計同《Halo》(最後一戰)入面嘅概念美術圖已經超越咗「相似」、「致敬」嘅範疇,士官長所有輪廓、細節,就連手上面支槍都完全一樣,因為佢哋直頭將原圖褪地再鏡像就直接放落去海報入面,作風非常大膽進取!

 

 

面對呢種擺明係侵權嘅行為,唔只外國網友,就連中國嘅論壇都有人叫微軟出手控告(外國網友寸到用「inspiration」呢個字)。雖然暫時唔見微軟採取法律行動,但係佢哋官方微博就出咗個 Status:「《最後一戰》的故事並不『天馬行空』,士官長的傳奇將在今年冬季的《最後一戰:無限》中繼續。」,以幽默方式應對。

 

 

除咗對微軟有侵權行為,細心一睇之下仲會發現喺電影標題嘅「空」字入面驚見知名電腦品牌「Alienware」嘅外星人 Logo,不過暫時就未見 Dell 有所回應。

 

 

咁到底呢套電影係咩黎?

呢套電影由大家熟悉嘅武打明星樊少皇主演,由夢想國際影業(北京)出品,電影講述 2080 年地球成為太空移民聚集地「星際城」,點知天馬座流星雨殺到埋黎,然後唔知點解係由一支任務小隊企出黎拯救地球,而敵人就係昆蟲類型嘅外星人,目前已喺中國橫店開拍。

 

估唔到係真野……齋睇海報仲以為係吹水多,真係你夠膽做就得。

 

提提大家,Xbox 大作《Halo Infinite》(最後一戰:無限)預計於 2021 年底上市,對應平台為 Xbox Series X|S 及 PC。

不撤不退

不撤不退,我愛香港。

追蹤

更多文章