ZOIDS 索斯機械獸 新Game 竟然係 MOBA 類遊戲!

之前我地就介紹過 TAKARA TOMY 官網就有 ZOIDS 索斯機械獸新作,仲註冊咗《ZOIDS:Field of Rebellion》呢個商標作為 Game用,咁最近有新消息仲出埋片添!遊戲類型就係 MOBA (即係 LOL咁),但係最令人失望既一點就係遊戲平台竟然係……iOS / Android,係咪想講粗口呢?

 

即係如果閣下仲未撳上一頁既話我好肯定你對 ZOIDS 係真愛!咁隻 Game 呢就係用「ZOIDS concept art」世界觀然後再加啲原創設定野落去咁啦。而叫得 MOBA Game 就梗係分二隊打啦,以破壞對方據點為目標。就咁睇啲圖……感覺就流流地,而且係電話你又想有幾精細既操作呢,希望佢只係 Reboot 計劃既第一隻 Game啦。

啲畫面真係幾流下……

zoids-5

zoids-4

zoids-3
PowerPoint プレゼンテーション

PowerPoint プレゼンテーション

zoids-8
zoids-9

今次大家都係 J 下啲人設同機設就算啦。如果真係想做死士既話,就去下面條 Link 做事前登錄,我就 J 返壽屋算啦,好地地出係家用機 / PC 唔得既,真係爛泥扶唔上壁!

人設機設係極有水準

zoids_sub06_pop zoids_sub07_pop

zoids_pre01 zoids_pre02

zoids-14

官網事前登錄傳送門

 

回帶相關文章:

ZOIDS 索斯機械獸 成人向新作 PS4 始動!?

 

森麻

VJGamer總編,細細個已經蒲機舖,機齡甚深,熱愛電玩文化。

追蹤

Facebook 更多文章